0 0
0
Nu există produse în coș.

Coș de cumpărături

Livrare și Plată

1. Modalități de plată

1.1. Plata online cu cardul prin Stripe (activă)

Plățile online sunt procesate prin Stripe, procesator de plăți certificat PCI DSS Level 1. FERO.ro nu stochează și nu are acces la datele cardului bancar.

Pentru fiecare tranzacție se emite automat o confirmare electronică.

1.2. Plata online cu cardul prin NETOPIA Payments (va deveni disponibilă după activare)

După finalizarea procedurii de activare, comanda va putea fi achitată și prin NETOPIA Payments, pentru carduri Visa, Mastercard și Maestro.

1.3. Transfer bancar (OP)

La selectarea acestei opțiuni, comanda se rezervă, iar livrarea se efectuează după confirmarea plății în contul GEO GO COMPANY SRL.

1.4. Plata ramburs (dacă este disponibilă)

Pentru anumite comenzi, se poate achita la livrare. Disponibilitatea opțiunii este afișată la finalizarea comenzii.


2. Prelucrarea datelor pentru plată

Pentru procesarea comenzilor și a plăților, FERO.ro prelucrează următoarele date: nume, adresă, email, număr de telefon.

Utilizatorul este responsabil pentru protecția datelor de acces la cont (parolă, acces la email).

Datele personale pot fi utilizate pentru:

  • confirmarea comenzilor;
  • notificări automate privind statusul comenzii;
  • comunicări comerciale (doar cu acordul utilizatorului);
  • prevenirea fraudelor.

Datele pot fi transmise autorităților competente doar în cazurile prevăzute de lege.

Solicitările privind accesul, rectificarea sau ștergerea datelor se trimit la: reparatii@mail.com.


3. Livrare

3.1. Termene de livrare

Termenul mediu de livrare este de 1–3 zile lucrătoare, cu excepția produselor pentru care este indicat un termen diferit (ex.: 7 zile, 30 zile etc.).

3.2. Modalități de livrare

Livrarea se efectuează prin curieri parteneri.

Produsele pot fi expediate din:

  • depozitul GEO GO COMPANY SRL;
  • depozitele furnizorilor parteneri, în numele GEO GO COMPANY SRL.

Această procedură nu reprezintă un marketplace; vânzătorul este unic comerciant în relația cu clientul.

3.3. Costul transportului

Costul transportului este afișat în coș înainte de finalizarea comenzii și este suportat de client.

Tarifele pot varia în funcție de:

  • localitate;
  • greutatea și volumul coletului;
  • rețeaua curierului.

3.4. Ridicare locală

Ridicarea produselor direct de la un punct fizic este posibilă doar dacă această opțiune este afișată în pagina de checkout.


4. Livrare parțială / produse indisponibile

În situații rare, unele produse pot fi indisponibile în stoc.

FERO.ro poate:

  • expedia produsele aflate în stoc;
  • notifica clientul privind livrarea ulterioară a produselor lipsă;
  • rambursa integral contravaloarea produselor indisponibile.

Rambursarea sumelor achitate se realizează în maximum 14 zile calendaristice.


5. Recepția coletului

La livrare, clientul trebuie să verifice integritatea coletului.

Dacă există deteriorări vizibile, clientul trebuie să solicite curierului întocmirea unui proces verbal de constatare.

Reclamațiile privind deteriorări vizibile nesemnalate la livrare nu pot fi acceptate.


6. Prețuri

  • Prețurile afișate pe website sunt finale și nu includ TVA, deoarece GEO GO COMPANY SRL nu este plătitoare de TVA.
  • Costul transportului nu este inclus în prețul produselor.
  • Toate plățile și facturile sunt emise în lei (RON).
Experiența dumneavoastră pe FeRo.ro va fi îmbunătățită prin permiterea cookie-urilor. Politică Cookie